Wednesday 23 November 2011

ho-li-day

Assalamualaikum

selamat LIBUR anak anak ! *lambat betul wish .oh saya tak sedar rupanye dah cuti . kuekkuek. memang adat .bila dah cuti nak sekolah .bila dah sekolah sebok nk cuti . heish lempang kang ! -.-

sebab cuti kali nih

*tumbuk dinding*

grr grr , but saya hilangkan bosang dgn baca novel . kewkewkew baca mukabuku ain? tak tak . saya baca novel nih 

sapa dah baca angkat kaki !, rawr rawr , saya belum habih baca . bru separuh kauu . dah lah tebal . takpotakpo . asal cerita dia best . 

cuti nih jugakk saya bekerja . gahgahgah . amekawww . ade ke yg nak kan aku nehh jd pekerja . last2 diorang ckp "adik pergi main jauhjauh ,-..-" saya kerja jd BABYSITTER kau ade kau ade ? takde kenkenken . 

kerja jaga dua adik yg super annoying tanpa gaji . omaigosh sabar je lah , saya syg adik saya , *puihh. tp yg gila annoying . die ajak kawan2 dia dtg umah . ya Allah . rumah aku jd playground . sabo ain sabo ain . itu permulaan bg menjadi ibu soleha . hihihi .

and bulan december nih saya mula busy . ha ha ha . start TUITION yayyyyy ! *sedihnya . malasnye T.T ... tusyen kat cikgu hamidah n tusyen dekat PERFECTION ^_^v . sbelah WANGSAWALKMALL . hewhew :D happy gilo . blehh karok n wayang . hihihih . *tahun depan SPM lah ainn . *ketuk kepala* ha'ah lahhh . ok dating dgn buku je lahh . #ceh poyos

ape ape pon . for SPM candidates . selamat maju jaya . for my TTM too . gudluck yaw !!!

p/s : *garugarukepala* tak tau nk pesan ape . hemm . selamat cuti kehbye :)

No comments:

Post a Comment