Monday 5 December 2011

Contest Me And Blog by Pikah n Syirah


Assalamualaikum


hai semua. wow lama tak update . kite demam . sokayy forget about it . now saya nak join contest . tgh blogwalking td . terjejak plak dekat blog girl nih *lupanamadie* hehe. sapa nak join boleh je. hadiahh superb lahh :)

nakjoinklikbannernih


"pasalnaper korang sayang blog korang?"


pendahuluan =)

blog saya ini tercipta baru je tahun ini . seriously saya cakap masa dulu saya taktahu langsung *amendeblognih* sampai lah bulan mac 2011 . saya terklik blog kawan saya . hati berbunga bunga terus jatuh cinta . dari situ lah terciptanya blog saya yang tak seberapa nak Gah ini :'>

isi isi penting =)

mulamula saya blurr . macam mana nak letak background . macam mana nak buat blog nih jadi lawa . then saya search kat google *tutorialbloglawa* amekaw . ada rupanya . saya pun slowslow dari bawah mengeditnya. *takgetieditpun* saya tbai je . sebab blog nih untuk meluah isi hati meluat bagai or nak bajetbajet pergi event je kan *sayacakapdirisaya* maka dengan bismillah saya buat entri merepek saya :) alhamdulillah ade jugak yang nak baca . hihik *lovechuguys* 

lamalama saya semakin addicted plak dgn blog saya nih . macam patrick saya yang takboleh dipisahkan dari saya . saya rasa sayang beno dengan blog nih *facebookjeles* saya tak anggap blog nih diari maka saya tak bongkar sangat lah hal pelibadi kankan . *publicnih* semakin hari blog nih dah macam sebahagian dari saya . macam hidup plok kenken *anggukangguk* maka dari itu lahh saya anggap my blog just like my bestie . n ilove her .*blogsayagirl*kenapa tak percaya?*kojelesblah* hehe . :P

penutup =)

akhir sekali . saya nak mengucapkan terimakasih kepada yang sudi singgah sini. baca entri panjang2 macam nih . follow blog iteww yg tak seberapa nih . terimakasih manyakmanyak . *hugsss* :')

saya nak tag tiga org . 



p/s : BM saya memang lemah . karangan terabur :)


No comments:

Post a Comment