Tuesday, 31 May 2011

10 taHUn aKAn datAnG..YEAH~

salam korang !! nak taw tak ape yg akan jd kat bdak AIN nih utk 10 tahun akan datang..!! emm, ce teka ce teka???haaa..ni nak habaq mai nih..10 tahun akan datang aku nak jd seorang CHEMICAL ENGIEERING yg berjaya..yeah !! tak pun jd ARKITEK or SAINTIS cam atuk aku si albert einstein tuh..hehe,,(merapu je keje nye)..bkn calang2 taw..lulusan drp UTP taw..*konon je..pastuh aku nak beli tanah at HULU LANGAT at kampung ayah aku..nk bina umah sendiri..hehe..sejuk tempat tuh..hoooo..then cadang2 nk tempah kereta MAZDA SPORT satu..(cam order teh tarik je)..pastu..asyik pastu je lah..lpas ade segalanye sperti rumah dan kereta maka..terbanglah mak ayah aku kat MAKKAH..menunaikan haji..aminnn..pastu..pastu lagi..*heish..emm carilah jodoh pulak,,(gatal sungguh..hehe)..emm tak nak yg kaya sgt or yg hensem sgt..lbih kurang cam DAVID ARCHULETTA pon da kire ok da *cermin lah muka tu dulu,berangan je kejenye,,haih,,..pastu nk hantar adik blaja at luar negara..haha..akak mithali nihhh...akhir sekali..nk dapat cahaya mata yg comel2 cam saya..ngeee...hahaha...merepek dah..emm tu je lah kot utk 10 tahun akan dtg..hehe..*sikitnye kan..takpe2..len kali ain tulis bnyak2..haha..k la ..aku nk chow..mau masak maggi..wassalam..:)

p/s : jgn caya nan dak sewel nih..mengarut je yg die taw.. :p

2 comments:

  1. tiade ape yg mustahil dlm dunie niyy..
    insyaAllah kalau DIA izinkan,,
    yg pntingg,, nak seribu daye.. :)

    ReplyDelete
  2. yeah...btul tuh...ske ayat awak !! yay~~

    ReplyDelete