Sunday, 29 May 2011

HArI PeRtAmA HOlidAy

assalamualaikum...korang2, ni hari pertama aku holiday..tak taw pe rsenye (yeah rse strawberry)..haha,bkn nk berlagak ape kan? awal pagi da bngun utk update blog yg bru dcipta nih..hehe,,(pagi ke? da nk kul 12 tgh da)..haha..bngun2 je ..tak gosok gigi,tak basuh muka,terus serbu laptop...laptop pon da ngeri da..bkn nk cite laptop !! nih nak cite tugas aku pd hari pertama holiday !! yay~~..ari nih menjage adik2 yg terchenta..baik tak ain nih..jge adek2 die..haha..klu nakal..mmg kne cubit lah jawabnye,,hehe (akak mithali)..tp jgn lpe tugas yg lain seperti mengemas rumah, memasak,basuh pinggan dan bermacam lg pekerjaan "kayak bibik ya"...bngun je dr katil da ternmpak kertas at pintu bilik..                                                                                                                               yeah !! senarai tugas2 drp ibuku yg tercinta ..mak tulis  " kak long,hari ni kemas rumah ye,bilik pon jgn lpe kmas ,pastu jge adek leklok ye,jgn lpe basuh pnggan at sinki tuh,adik nk susu buat k..hari nih masak sambal ayam je..ayam mak da beli,ade dlm peti sejuk tuh.ingat siapkan semua ..klu tak mak taknak bg duit utk g jalan2 nnti,,dri mak" haha...bguskan notice drp mk aku..leh wat karangan,,(yg tak puas hati tuh npe nk potong duit jalan2 plak )..takpe2..ayahku sayang kan ade...mesti die kesiankan anak die nih,,haha,,k la korang,adik aku nk susu tuh..nk g wat jap..kang tak buat elaun kne potong,,dahsyat2.. k bye :)

No comments:

Post a Comment