Sunday, 26 June 2011

EVENT ! EVENT ! EVENT !

Assalamualaikum !

heyya ! ari ni aku pnat ott ! bnyak event ! 
ari nih je aku dpt 3 kad undangan hang taw !

event pertama : cukur jambul pde waktu pagi
event kedua : happy beday anak buah pde tengahari
event ketiga : wedding jiran pde waktu petang dan malam

kau tengok kau tengok ! betapa busy nye aku !
ehem2 VVIP mmg bnyak org nk undang kann ! 
*very very idiot person

td g beday best weyhh ! aku melantak abih2 at umah sedara aku !
aku mkn laksa,mi sup, n kek !
actually kann..aku sorang je akak dewasa yg dpt kek !
yg len2 takdpt ponn..haha..,biase lahh ! mukabudakbudak ktekan !

haaaaaa..malam ni plak ! mksud aku td lahh !
g event depan umah ! org kawin ! mkn free lg aku ! bhahaha
aku mkn ayam masak merah nan ayam goreng ! nyum2 !
*lpas ni kne timbang berat aku

dalam mse yg sme sempat lg aku nan kembo si erra ella melepak d tgh jalan
takde keje
kami pon tangkap gambo bersamasama di atas jalan smpai ade abg tu kate 
"err dik,npe duk tgh jalan nih? camne abg nk lalu nihh ?"
elleh,sje je abg tuhh,pdahal boleh lalu,nk ngorat la tuuu..
(perahsantan sudaaaa akuu )
tgh syok2 posing diatas jalan,terserempak nan PAK ABU yg jual roti atas motor

pelagi wehh ! ajak begambo skali lahhh ! gempak gile die posing wehh ! nk tngok PAK ABU posing maut ?
usha bawah !

huahuahuaaa..nmpak tak PAK ABU tuu,,aku tau korang taknmpak ! ye lahh..malam kann ^^
*kulitnye lbih kurang malam jugakk ! haha

kami GPA bkn GBS !! 
*Geng Pak Abu .. bhahahaha

aku taw baju tu besar ! baju nenek kite la wakk !! ahaha

ingat kau comel wat muke camtuuu haaaa !!

hehe :D

okayy ni last pic yg aku merapu bersama si kembo !! 
harap korang enjoy tngok mukamuka kitorang yg err..

haha..k laaa guys ! esok skola ! haaa..g tdow !

bye3 ! bye3 !

p/s : selamba je PAK ABU tu letak tgn die kat bahu aku ! kuang asam pnye org tua gatal !
pfffttt =="* org tua mmg camtu

No comments:

Post a Comment