Monday 27 June 2011

Hot mama Vs. Super papa !!

Assalamualaikum !

hei hei hoihoi hohokk !..korang pekabo? sehat tak? what demam sbb tngok pic PAK ABU semalam ?
takpe2, waa paham beb ! aku pon demam gak nihh ! hehe samesame !

okayy,ari nihh sakit kepala gilegile wehh,taktaw nape? but still lg g skola !
rajin tak? okayy rajin ! aku taw !

then balik skola nih haaa..mak ayah aku dok berbincang pasal.......
PIMPLE akuuu,,,,,,,
waaaaaa,,tambah pening kepala akuu ! adehh..
sempat lg mse mkn tengahari g gaduh pasal pimple aku..ptut tak ptut !
MEMANG TAK PATUT !

Okayy, ni dialogue fight diorang !

Tempat: ruang makan,
Masa: pukul 2 tgh
Di mana; di rumah lerr

       AYAH ="ayah tengok kan kak long , muka kamu nih da bnyak jerawat lah"
(hampir tekejut aku smpai da nk tetelan tulang ayam,ttibe je ckp psl jerawat nihh)
AKU = "hah? yeke yah ! blah kanan je kann,blah kiri takde " *bela diri sendiri !
AYAH = "tu lah dulu ayah da ckp mse kmu kecik2 dulu,jgn gne pencuci muka ,nk gne jugak ,tu lah padahnye",ikutkan sgt ckp mak kamu tuhh,apa pon tak betol "
(aku diam jehh,tak baik melawan kan) *then mak aku mencelah
MAK = "ape2 ? salahkan kite pulak,da mmg setiap remaja mesti tumbuh jerawat dsbbkan hormon,nk wat camne ! suke2 je petik nme org "
AYAH = "hey hey ! takde keturunan kite yg ade jerawat taw ! " ni sbb awaklah nk sgt sruh budak nih pakai bende tu mse kecik" huh! degil !"
(aku diam jehh,aku rse nk stop mkn pon ade nk celah pon ade)*sabojelahh
MAK = "HUH ! whatever ! "

so sesi touching menouching pon bermula ! ayak majuk at mak aku .
mak aku pon begitu . smpai ayah aku tdow at ruang tamu. dahsyat tak dahsyat !
gedik lah org tua zaman skarang nih ! pasal jerawat anak pon boleh jd kecoh !

masalahnye ? jerawat diorang ke? jerawat aku kann? pelik2, aku pnye jerawat diorang plak nk gaduh !
aku pon tak kesah nan jerawat aku nihh* but tgh usaha nk terminated jerawat lah ni

hehe..kayy lahh ! aku nk tdow,sebelum tu nk usha ayah aku at ruang tamu japp
kehkehkeh..klaka lahh..haha

k guyss bye2 !

p/s : ramai org kate aku nih keluarga shinchan !
kuang3............

No comments:

Post a Comment