Saturday 2 July 2011

LARI 1MALAYSIA HOT !

Assalamualaikum

heyya ! watcha doin' guys !best kan hari nih ! lari satumalaysia bkn satu bangla ye! harap maklum,,,
aku nk ckp sama u all ! waaa penat siut . bkn nk blagak pe kan,aku lari .err maksud aku berjalan dr skola smpai  AU4. fulawehhh..jauh tu, dlm kawasan perumahan plak tu,berhimpit himpit lah kami,

tp best lahh,sbb mse lari td ,semua kereta berenti,hahaha,jem la ktekan . sampai aku kene HON dgn kereta sbb aku catwalk tengah2 jalan,well .model jalanan ! oopss..hehe

malas nk beleter,hang usha lah ape je yg aku wat hari nih at skola smasa LARI 1MALAYSIA..

sebelum larian
pose dulu :)
no bertuah aku lerr ! haha.tengok2 ! 00323 ! lu ade?

semasa larian
nampak tak ! aku lari ! penat tuu..kihkih

after larian
abih je lari,terus dpt TONGKAT ALI, haaa,tulh pingat aku,air tin tuu,tongkat ali ginseng ! 
siut je ! =="
semua muka toya jehh,maklumlah penat lari,err berjalan !

apabila dah minum TONGKAT ALI ni lah ghupenye,excited lebih
nak mula la tuh
haaa.nmpak tak effect drp tongkat ali tu,maka,ia tdak sesuai for under18
anak sapa nehh?
whoaaa ! terapung bhaii ! anda bolehh seperti die ? haha
okayy,mse nih aku shuffle ! spe tak taw shuffle ,meh sini gua ajar !
SATU MALAYSIA !!
nilah retis kite,bkn yg kanan,yg kiri tuhh,yg kanan ni model jeh *perahsantan

da penat merapu,meh begambo leklok..
ye2 aku tau comel ! hehe..*gediknye la ain nih

sweet sour HOT COUPLE ! haha..*JK JK

time2 nk balik !
mne satu tangan gua ?
kite sayang cikgu kite sayang cikgu !!
aku dapat pingat naib johan (L)..
HERO lembah nihh,wakakaka,,,
ehem2,dgn olahragawan kite seyhh !..npe korang jeles ! takpe2 wehh,die bkn BF aku,die BFF aku,
bestfriend forever ! okayy ramai org jeles aku rapat nan die,sbb die HOT GUY at skola guaa,
tp kitorang kawan baik ! tak lebih,,fullstop ! fren aku dr darjah 2 nihhh,da cam familyy kau tau !

DETAIL hot guy nih :
nama DANIEL DEEN YASSIN
nick name DOUBLE D
umur 16 thun
tinggi KALAU AKU BERDIRI SBLAH DIE,BWAH KETIAK JE WEHH
(tp nmpak aku tinggi sbb aku berdiri at tebing jalan) huahuahua

tp ape2 pon utk doubleD..thanks sbb bg aku pose nan pingat kau, hehe :))

k lah guys..da panjang da nihh ! k bye2 ..muahh <3

p/s : harap maaf jika gambo at dalam nih melampau..okbye :)
peace v
 

No comments:

Post a Comment