Sunday 7 August 2011

Dugaan ramadhan (kami sakai -,-)

Assalamualaikum

ye ye n ye , nak cite ,hari nih aku prank kan org ,bangbangboom lah jugak,tp lebih kpd menyakitkan hati org,ish3,dugaan betol, hari nih aku n si sakai helmi knekan jiran aku si rozita nih ha, yes nak tau ape yg kami buat? JENG JENG JENG, kami memenuhkan notification rozita ,yess bestbestbest,kami berdua together2 post at wall rozita, tak kesah lah nak tulis ape pon kan, nk wat smiley ke? merepek2 ke? semua boleh,asalkan nme kami penuh at wall die,macam2 kami duk merepek,then dah puas penuhkan,kami suruh rozita on9 then mse tuh gak kami like "wall post" antara satu sama lain,perhh,mmg penuh lah notify die, tp yg bengang nye,notify aku pon penuh, hishh! sabojelahh demi nk knekan org punye psal kankan

MULA MULA KAMI POST AT WALL DIA

macam2 kami merepek, siap ckp pasal patrick ku sygg lg tuh


dah puas , aku pon mcg lah si rozita nih suruh dia on9 konon ade hal penting tautau,then mse tuh die plak tgh masak kuew teow at umah dia,dgn kelam kabut die on9,then mse tuh gak aku bg isyarat kat helmi suruh, cpat like...

KAMI PON MENGE-LIKE

abih penuh notification aku dgn nme helmi,tp ok lagi tak macam rozita penuh nan nama aku n helmi at dlm notify dia,kahkahkah,*smpai hilang semua notification drp kawan2 dia yg lain, wakaka (jahat)

then rozita kol aku, die terus mengamuk lah kan 

our conversation
rozita : woi ade hal ape kau suruh aku on9
me : (tergelak2)
rozita : kuang asam ,kau nan helmi sengaja kan knekan aku, mak aku tgh marah nih,dah lah aku tgh masak kuew teow nih ngek,hishhhhh! aku bunuh korang !!!!!
me : (gelak n gelak n gelak lagi) *cpat aku tutup,takut woo


THEN ROZITA TAG NAMA KAMI AND MENGADU KAT NAZMI !

hekleh hekleh, haha,bru sikit,dah ngadu2 belum kami buat yg lebih SAKAI lg kankan:))

hehe, tp kami buat hanya sukasuki sahaja,takde niat pon ,kami bosan dan kami lapar ,dugaan bulan puasa katekan, eh eh, bkn kami lapar HELMI je yg lapar, kite tak.. heheh

p/s : sorry kpd siapa yg dah terkena, kankan kami susun sepuluh jari,selamat hari maaf :))

No comments:

Post a Comment