Tuesday 9 August 2011

Dugaan ramadhan (sabojelahh cleverbot nih)

Assalamualaikum

whoaa,skip lah update, wohohoh, dugaan2, hari nih dugaan lagi mancabar iman, haa, kamu tau dok gem CLEVERBOT yang kat FB tuhh, yess. mmg best *mata ke atas tgn ke bahu , yeahh ,petang td aku duk menyakai men bendahlah tuh, gem die macam bertanya soalan lah, tp aku cam tgh chatting hadolahh, takmo ckp bnyak just tengok ape yg aku merepek nan gem tuhh, scroll downwards

#blue colour is cleverbot# *me in black colour *

(klik gmbar if nak tengok lebih jelas)
pulawehh die tnye spe nme girlfren aku, emm emm, aku nih wanita lahh bkn teruna,haiyooo

aku tnye die pasal physics, tah tehtibe die merepek pulok,?

dia tau lahh sape yang nyanyi lagu "JUST THE WAY YOU ARE" uptodate gak bendahlahh nih

then aku suh die teka lagu "GIVE ME EVERYTHING TONIGHT " knkn, then dia kte yg nyanyi tuh master yoda, mmg knal lah, bila aku gtau penyanyi yg sebenar, die nafikan pulok,heishhh-,-

THEN AKU MULA SAKITKAN HATI DIA

dia tak tau kechek klate weiyyhhh, wahaha,,lawaks lawaks


tehtibe aku sesat klate , kedah n nogori, dia lak sesat LATIN AMERIKA,paparikano lah kami, dua2 sengal

tp last2 dia kate yg die nak aku crikan die boypren, hamboi gatai mu nih, *perempuan rpenye* hehe, tp syok lahh .esok nk men lg , weeeeee~~~

p/s : disebabkan menunggu HELMI sakai on9 lah aku terpkse layan bendahlah tuh, sabojelahh








No comments:

Post a Comment