Monday 1 August 2011

Dugaan ramadhan (pengawas tak pengawas)

Assalamualaikum 

hari nih hari kedua aku berpuasa, pulawehh, penatnye lahh, takpa2, biasa lah tuh, aku nk cecite nan korang bout semalam punye dugaan (!) , semalam sgt membebankan bg aku, ape taknye awak, semalam jge perhimpunan , sbb kite pengawas percubaan ..jyeahh3, actually kite takmo, but cikgu tawarkan, malu lah kalau tolak kankan

slalunye pegi skolah dalam pukul 7.10 pg, tp semalam i pegi pukul berapa u tau.. kul 7.05 pg bebb, rajin nih..
datang2 terus pegi perhimpunan n jaga barisan "budakbudak perempuan hot"ramai pengawas tak suka jaga barisan tuh, sbb kan girls hot tuh agak degil takmo dgr ckp,tp ttibe aku plak jd mangsa jaga, sokayy lahh, belasah jolahh

dakdak hottuh bising tautau, n aku pon tegur lah tautau, diorang hokehh jehh, tp mulut mmg ssh nak diam, berulang alik aku pegi at diorang tegur suruh diam, mmg mencabar iman betol lahh~

 tuh tak teruk lagi, nih part2 mamat2 plak, heishh, diorang nih macam takpenah nmpak aku pakai tdung biru jeh,jakunn tak mengabih, asal aku lalu jeh, "wahh akak pengawas kita lah , bngun tabik hormat "sengal tahap gaban-gaban lah diorang nihh, tak pasal2 aku jd dakdakhot hari tuh, *iyeeekkk ! tp aku bengang gile nan diorang, sbb asal aku lalu jeh ckp camgitu,abih cikgu pon usha lain macam, *dahlah tabik betulbetul, ngek,, buat guaa segan lahh.. tp mmg mencabar lah, first tyme kutt jd pengawas SMK LEMBAH KERAMAT a.k.a KERAMAT VALLEY HIGH SCHOOL..
slalunye pengawas sekolah rendah jeh, tp sekarang dah sekolah menengah, *dah besar rupanya

 then hari nih lagilahhh, jd gila aku, kne SOUND BAIK PUNYA DENGAN CIKGU AT DALAM KELAS SENIOR 5 AL FARABI ya ALLAH, segannye, ! nak nangis aku td, huwaaa :'(, ini yg aku menyesal jd pengawas percubaan nih, kan dah kne, huwaaaa.. hausnyeee awakk ! nak air nak air !

k lah nk bye2 nih, *kan dah merapu smpai ke air pulok

p/s : siapa nak jd pengawas, baik fikir banyak kali okey, bahbai :)

No comments:

Post a Comment