Wednesday 3 August 2011

Dugaan ramadhan (cuti berpuasa :dugaan tambah berat)

Assalamualaikum

yes sure i'm not..not what? kite cuti puasa, yes memey rugi, tp nk wat camne dah ABC (ALLAHBAGICUTI)
sokayy lah kan, tapi hari nih macam puasa pulok, sebab aku tak bngun sahur, mmg mak ade kejutkan tp liat sesangat, then sarapan pon dgn sebiji epal hijau,maklumlah semua orang puasa so takde yg nak melayan kan kan

pagi td dtg lambat ke sekolah, coz mak tertdur nyenyak smpai lupa yg anak die kne pegi sekolah,dtg2 dah pukul 7.15 ,kelam kabut pergi dataran perhimpunan,then melakukan tugas seprti biasa menjaga line dakdakhot tuh ,okayy lagi tak mncabar sgt, tyme rehat nih haaa, yang tragis nye.aduih..td jaga bngunan aras satu blog ALFA,then ternampak budak lelaki gemuk lagi tembam meludah sembarangan dari aras 3 blog ALFA,mmg kurang ajar,nseb tak kne aku kalau kne,aku tau lah nk settle camne ! then aku usha jeh dr aras satu,die nmpak aku usha die ,terus die nyorok,siot-,- men2 plak kau ye, then tak serik2 lagi,die ludah lagi abih terkena at dakdakhot mcm agak happy tp tak baik lah kan kesian die kne ludah,tehhheee :) then aku gtau ketua pengawas, pastu ketua pengawas kata ape tau, "ain kau catat nama budak tuh then bg at cikgu disiplin"
ok lahh kann ,tp aku taktau nme budak tuhhh.aduihh, so ketua pengawas kata lagi "pergilah tanya ,ain yang aku kenal bukan penakut"aku pon dgn jiwa yg kental lagi berani naik ke aras 3 ,konon nak marah budak tuh sekaligus nk catat nama die.aku pon berlari naik tangga , smpai aras 2 aku dah mula cuak plak ,dah lah budak tuh gemuk,kang tak pasal2, smpai aras 3 aku berdiri at belakang die, dgn muka marah aku tanya dia 

our conversation

me : "awak .. nama awak siapa ek?"(sambil sengih2 busuk)

gemuk lulali :(wat muka comel pndang ke arah aku) "nme saya rizuan"

me : (dgn pantas aku copy dalam kepala hotak aku)" emm ,awak kelas mana ye?"

gemuk lulali :"saya kelas 4 mpv" (then kawan dia kata,wahh tembam ,ade awek minat kau lahh)

me : "haha,okayy2 nnti kite berbual lagi tautau ,kbye :)"
 (euww aku minat die ,jgn harap, aku nak tau nama dia je nak tulis n bagi at cikgu disiplin)

siaplah kau wahai cik rizuan gemuk lulali esok berdiri lah kau kat depan perhimpunan ! padan muka kau ingat aku nak sgt berlembut nan kau td, haktuihh lahh, aku nak trick kau jeh, nk ctat nama kau utk diberi kpd cikgu hafiz, huahuahua.. nak marah kau ,tak berani, sbb kau beso sgt, takut aku,segengster gengster aku pon, takde lah smpai nak gaduh nan kau kan,buang masa aku !


abang rizuan gemuk lulali,jangan tertipu dengan kecomelannye,puihhh~


p/s : nasib baik ain tak puasa tadi,boleh lah mengata orang ken ken :) hehe jkjk 


2 comments:

  1. whoa..ngntuk giler tu kena bgn awl2 pagi utk pegi skolah kul 7.. http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hahahha.. ngntuk lah jugak, tp demi nk blaja kankankan.. ehehe

    ReplyDelete