Thursday 25 August 2011

Dugaan ramadhan (throw away your sadness!)

Assalamualaikum

kau sedih ke ain? tuh lah pertanyaan dr kawan2 aku, okay memang ye, tp aku nih jnes cpat yg happy balik,ssh lahh sedih2 nih,bkn sikap guaaa! wachak! so aku cri penyelesaian utk buang kesedihan aku dgn pergi bershopping,maybe dgn cara tuh aku bleh lpe , #almaklumlah kite cepat lpe wakk#
lets start journey !

perancangan pertama ke mid valley
mula2 rancang g mid valley en en, dgn rozita naik kereta boypreng makngah die en en, so vroom~ gerak kul 1 tengah hari ttibe berpusing pusing pulok, rpe2nye sesat ke KLANG ,haiyoo. teringat kembali kisah sedih #ttibe# then sesat ke SHAH ALAM pulok then terpegi ke PETALING JAYA pulok akhirnye smpai ke KL ,so tengok jam dah pukul 3 petang,serious buang masa,so lepak ler jap at petaling street at KL,sbb si rozita menggedik nk beli BELT, so layan jo lah ken
then dah puas, kami pon memakse boypreng makngah utk pergi ke mid valley jugok ! #MIDVALLEY#
so boypreng makngah hanye anggukkan kepala saja, tehtibe KL sesak terukk gile,kami pon tertidur lah en en,bngun2 je tdow dah smpai tempat parking kereta ,kami pon sama2 fikir dah smpai mid valley,semua dah tak tahan n buang duit masing2, ttibe tngok at banner , die dok tlis besobeso PAVILLION , mmg kitorang usha boypreng makngah atas bawah lah en, org nk ke midvalley die g bawak ke pavillion pulok,so lepak2 jap mse tuh jam dah kul 5.30 petang,so kami pon menggesa utk ke midvalley cpat2 coz nk berbuka dah,then vroom lg ke midvalley,akhirnye barakallah syukran smpai juga kami di midvalley pada pukul 7.20 ptg, HALAHMAK ! lg 5 minit nk berbuka , kelam kabut cari parking, tak sempat cari McD, aku lari ke peti ais amik susu rendah lemak satu n oreo satu, ! lpastu bukak jilat celup dalam susu,nyum2 .. 
dah berbuka semua , kami mula dgn ekspedisi membuang duit ! jyeahhhhhhh ! 

barang2 yang di beli di MIDVALLEY

black stilleto 5 inch, eksklusif dari NAUTINI 
harga : dirahsiakan !
sebab membeli : utk dipakai bersama jeans :))

4 inch only ,eksklusif dari CROCODILE ,#tukotakasutyangtd#
harga : juga dirahsiakan
sebab membeli ; utk dipkai dengan baju kurung :))

perancangan kedua ke jalan TAR *pasar seni !

lepastuh lepastuh kami nk lepak malam ke pasar seni,alahh yg banyak bangla tuh,opps !. tengok jam dah pukul 10 malam, jalan2 carik shawl lah pulok kennnn,then carik baju kebaya for rozita kennn,kaki pon dah penat jln kennnn tp takhado yg sesuai nan test budak tuh kennnn,mmg nyusahkan je kennn, hehe then g makn jap at warung tepi jalannn, aku order nasi ayam n milo ais, tp makngah kate kat waiter tuh, "saya nak ayu yg masakkan,die masak sedap" okeh lah ken,kami pon tunggu si ayu nih ha, ingat kan girl wakk,rpe2nye,astaghfirullahalazim, lelaki tough,handsome,sebijik jantan,spe sngke nama jd AYU ,then aku pon berbusy body lerr ken,aku tnye "makngah ? awat nama die ayu?"mkngah pon ckp "die pondan lah kak long'terkedu,tersentap aku nan rozita,baru nak fly nengok die,spe sangke pondan,ish3..
krapkrup mkn2,tengok jam dah kul 11 malam,haiyoo dah malam woo,kami teruskan perjalanan shopping ke masjid india pula,jyeahh,dpt akhirnye bju si rozita nih ha,shawl aku pon dapat gak, dah penat pusing2.mk pon text aku, tnye bile nk balik,aku kate ler sat lg nih,otw,but sesak gile.sampai rumah dah pukul 1pg wokkk,tp puas ler ken dpt stilleto blalala.. 
#tamat sesi pengembaraan#

p/s : bengang tak dpat beli OWL'S NECKLACE ! adorable gile nan mendahlah tuh !kbye

2 comments:

  1. cantiknye kasut!!
    btw,follow sini jgk !
    :)

    ReplyDelete
  2. hehe,,cantik ke? thanks btw :))) n thanks sudi follow :)))))

    ReplyDelete