Tuesday 23 August 2011

Dugaan ramadhan (the end of the story)

Assalamualaikum

malam nih penamat bg sebuah kisah duka lara bahagia gembira suka senang aku ,that was the end of the story
i don't know what should i do , emm i'm about to loose my mind with something silly ? that's nothing can do because he's been gone for so long, n i've my limit time 4 waiting him, tolong lah ain jangan kau harap dia lagi ! dia dah benci kau ! kau paham tak ape mksud benci ! die dah jijik lah dengan kauuuu !kau tau tak ain kalau die bace blog kau nih dia akan ludah screen lappy die tau ! sebab dia sakit hati dengan apa kau cuba tulis nih !


hey hey  kp thanks for all okayy , terima kasih utk ucapan selamat hari raya tuuuu, ain akan simpan text tuh smpai ke tua ! n n thanks for the wish that u will never texting me anymore, never n never,n n thanks for ur picture tuh, i akan delete that pic ,i takut u akan haram kan if i still save ur picture, n n the most thanked is is is, THANKS FOR THE MEMORIES ,i akan simpan smpai nafas i habis !!!

always write ur name on the paper when i feel stressed !
maybe esok i nak bakar semua kertas yg i dah tulis nama u tuh ,jgn risau kayy, sial i takkan kne at u lagi,


TERIMA KASIH ABG KETAK :D

and that was the end of my story #okehbye#

p/s : If I die young, bury me in satin ,Lay me down on a bed of roses,Sink me in the river at dawn, Send me away with the words of a love song ,The sharp knife of a short life Well, I've had just enough time,i will go peace with love,keep ur tears in ur pocket, n that was the end of the story, good bye !

No comments:

Post a Comment