Wednesday 12 December 2012

Anybody's Home


Assalamualaikum

cak cak ! saya kembali . im back ! syukran . SPM dah berlalu . Janji saya nak update blog balik after SPM sudah saya tunaikan . Alhamdulillah :) semua berjalan lancar . cuma keputusan saya , saya serahkan kepada Allah .

Melaka's vacation
ouh ya . korang apa khabar ? sihat ke tak? harap2 sihat lah ya . tahun 2012 mmg mencabar . Compare dgn tahun lepas :) tapi tahun nih sangat seronok sebab ada SPM . *buatlahmukaseronok* . Rasa macam tak percaya yang saya dah dewasa dan tak perlu pergi sekolah lagi . YAYY *betulbetulseronok* tapi nanti mesti rindu sekolah . haiyoo . cuma #SMKLembahKeramat je ada saya dan saya . hoheh ok jangan over . 

blog dah baru lah kan *mukaexcited ^^ . sebabkan saya suka biru and ada yang tak suka biru . tapi saya tetap letak warna biru . otak saya bersih . jangan risau ;) banyak nak cerita sebenarnya . tapi nanti kalau panjangpanjang korang pulak bosang kan . nanti saya buat entry baru lagi tauutauu . 


ERK -.- korang nih happy ke tak saya kembali nih ! *buatbuatjelah Happy !  HEHE

P/S : Jagalah Auratmu . Seperti kau menjaga hati ibu bapamu -ain abu 


No comments:

Post a Comment