Saturday 15 December 2012

Girls Outing

Assalamualaikum

yesterday is our day . Alpaharabius girls day . my class . since kami bukan lagi pelajar and maybe akan jarang berjumpa . so we decide to meet :)


Alhamdulillah . perjumpaan berjalan lancar di tempat biasa . di WangzaWokMol (WWM) . Semalam kami start dengan main bowling . ya Allah . sepanjang saya hidup saya tak pernah pegang bola warnawarni tuh . apalagi kalau nak baling kan ia . peghh memang taktahu . tetapi akibat dipaksa dan diperas ugut oleh mereka -.-" jadi saya pun join . Thanks to waina and Ya merangkap guru Bowling saya . Sebabkan mereka , bola bowling saya jalan straight *bolatuhadakakisenanya -.-"

first konon nak ambil bola bowling yang besaq tuh . yang 8kg . hamekawww . langsung tak boleh angkat . terpaksa merayu kat abang tuh tolong bagi yang paling ringan . 6kg . yang warna kuning tuh . hihi . mulamula baling . confident gila akan strike . tapi -.- .... bola tuh masuk longkang . haihh . serious malu :3 rasa macam nak makan maggi je ... Emm saya rasa ,saya dah ada muscle kat tangan . hikmah dari main Bowling . yes . syabassss ain !

Dah habis meroyan kat tempat bowling . kami pun pergi meracau dekat Superstar karaoke . Bab yang nih memang saya terer . kalau boleh microphone tuh memang jadi hakmilik persendirian . maklumlah selama nih cuma karaoke ketika basuh pinggan . ehem2 teringin gak nak lepaskan suara yang macam Ella nih *ketukkepala*

gambo lelaki tuh takde kena mengena . saja isi ruang . hoihoi 

sedang syok bernyanyi . tetiba kami dikejutkan dengan berita sedih . nasib baik masa dah nak habis , Hmm . doktor dari Klinik Haiwan call ,mengatakan bahawa Kucing salah satu daripada kami telah nazak :( -Inas's cat . nama kucing tuh YO . comel sangat :'( before saya and inas pergi WWM . kami sempat menghantar YO ke Klinik . sebab YO macam dah lifeless . pergi checkup semua . Then doktor kata , "there are too many worms egg in her intestine" YO tuh girl . hmm . saya dengan inas tanpa fikir panjang terus balik pergi tengok YO kat klinik . Dengan hati yang kecewa, kami melihat YO . terbaring kaku . tak bergerak . dengan hati yang sangat pilu . saya terus nangis bersama Inas . YO dah macam sebahagian dari hidup saya juga .
nasib baik ada Imam and Hizkia -our classmate datang untuk jenguk kat klinik . so kami balik samasama . cadang nak tanam YO . tapi tetiba hari hujan . hmm sedih sangat . Allah lebih sayangkan dia :) at least kami dah berusaha nak selamatkan dia . Ain sayang YO :)


ni gambar masa kami kat klinik . dia dah lemah nih . but she still alive :/  tapi nak buat macam mana . hmm . For my Inas . jangan sedih sedih lagi okayy . YO mesti happy kat sana :)

For those yang baca Entry nih ingatlahh bahawa kucing sangat comel . SETUJU ! k semua angguk .
hihi bye . eh eh Best lah lepak dengan korang wahai wanita yang ada dalam gambar kat atas tuh . sayang korang 12345 x sejuta . Family ever !

p/s : Kita harus redha dengan ketentuan ILLAHI -ain abu


No comments:

Post a Comment