Sunday 30 June 2013

Jee Emm Aii

Assalamualaikum

Selamat sejahtera uolss . Dah lama saya tak update blog nih , sudah berkurun lamanya . eceh . Berhabuk kauu . puhhpuhh . Sekarang saya dalam proses nak upgrade blog nih supaya lebih matang . aisehman .
Matang Ke?


ok ok . Blog ni ditubuhkan pada 2011 kalau tak silap . Dah lupa . hehe . Masa tu saya baru berumur 16 tahun, baru nak menetas . k. 
But now, saya dah Lapanbelas . wuahahahahhahahah . besar already lah weh . I mean besar umur . badan tak tinggi lagi . ok yang tuh sedih . 


Sekarang semua nak cerita dia masuk U kan . Nak selit gak . sebelum itu , saya nak ucapkan TAHNIAH kepada manusia yang mendapat Spm result yang cemerlang dan dapat masuk ke menara gading . TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH

GMI

 saya pun dapat gak . ingat ekau soghang jo ? . Tapi saya punya menara daging . at least menara di situ . Alhamdulillah sangat . Mesti curious nak tau kan kan kan . PADAHAL . 
saya dapat masuk JEE EMM AII (GMI) . Fullnamenya . German Malaysian Institute . Alhamdulillah sekali lagi ya Allah . saya ambil Chemical Engineering kat sana . Memang course yang saya idamkan . Alhamdulillah lagi ya Allah .

Perabot Hostel


Start masuk adalah NEXTWEEK . hahahhahah baldi tak beli lagi . ok bagus ain ! 8 julai daftar . ohh dupdapdupdap . tak pernah bercerai dengan mak/ayah lagi . cerai pon boleh , Andd andd nextweek start puasa . 10 haribulan . TERBAEKK ahh . 2 hari selepas saya disitu . sapa nak kejut sahur nanti . tellme tellme tellme ! terpaksa kawan sebilik yang kejutkan . get ready kawan ;) .

here's The room . cantwait


saya harap saya boleh sesuaikan diri di sana . Dah lah ramai jejaka dari jejuki . haih .
 JEJAKA BE NICE OKAY . 
 semoga dapat berdikari dengan baik . jangan lah setiap masa nak call mak/ayah . ghindu kononnyaaa .

PrayForMeGuys 
we stop here . kang tulis panjangpanjang korang bosan pula . Dah lah isi tah pape . tapi comel . apakaumerepekwehh . k k k k  . byebye 


p/s:  Selamat Berjaya Semua .

No comments:

Post a Comment