Tuesday 14 June 2011

Bitterheart

Assalamualaikum korunk..hai :) ..ye ! malam nih bermula hari kegelapan aku,,! okayyy..aku sedih sgt wehhh..
spe bleh bg aku tisu nih.. :'( ..emm..aku dah clash..yay~~ emmm,,aku sedih gile,,mse type nih pon..keyboard aku basah nan air mata..yeah ! aku cbe nk senyum bile type entri nih,,,tp mmg tak bleh, emm, keceriaan aku hilang sjak malam nih,, :'( ,,terkejut sgt bile nmpak die wat status single ! die tak gtaw ape2 pon ! sampai hati die ..
aku bce je status die automatik air mate berderai wehh ! emm..tak taw npe sedih sgt ! slalunye taklah camnih..

die terus mntak maaf ! utk ape nk mntak maaf lg ! klu dr dulu tak suke npe tak cakap !
okayyy,,yg tambah wat aku sedih bile die bleh lg ske ! ..yeah ! aku mmg malang ! sbb da jatuh dalam lubang..aku nyesallll sgt...! bleh tak korunk bg tisu ..... air mata jatuh laju bebbbb...hummmm...:'(


:'(,,camnilah gupe aku skang..emm

emmm,,aku tak taw nk wat pe wehhh..aku pecah gile.! macam kaca yg jatuh
emm,,ntahlah? 
mulai dr sekarang aku akan ANTI-LELAKI n takkan biarkan diorang msuk dlm hidup aku lg
aku takut jatuh ke dalam lubang yg sama !
aku akan tumpukan kat buku jeh skang nih !
kpd korunk2 ! kalau nk kapel tuh,pikir la bnyak kali...takut terima nsib yg sama macam aku kannn :'(

waaaaaaaaaaaaa !
npe air mata nih...asyik jatuh jeh !
ain kuat ain kuat !
gelak ain gelak ain !
jgn nangis jgn nangis !
wat mke comel ain cpattt !

ain da ilang kecomelannye ! ain da taknak gelak ! ain da lemah !
hanye krn LELAKI !

okayy lah korunk ! ain tgh nangis gilegile tuhhh..ain kim salam at korunk ! doakan die bahagie okayy !

ain sayang korang taw ! jgn jd macam ain taw !
chaiyok ain chaiyok ain !

p/s:ain tgh nangis sgt nih !!! keyboard die da basah ! korang jgn jd lembik cam die okeh !! pizz dr ain 

ain cbe utk ceria ! :)

No comments:

Post a Comment