Sunday 24 July 2011

Hi, how are you?

Assalamualaikum

nmpak tak? kalau skali aku dah tulis blog,mmg akan tulis smpai bile2,tulis ke? type lah
okayy,sekarang aku tgh dalam dilema, yeahh dilema wanita
aku tgh sakit, kesian kite wak ! bkn skit teruk pon,demam2 manja je,cehwah
mula2 sesema n batuk then terus demam,dahsyat tak dahsyat

first ,tak teruk pgi td boleh jeh aku jogging nan rozita at bukit ,keliling2 melawati,ok jeh
then balik drp jogging tibe2 kepala pening wehh, badan aku panas but aku rse sejuk ya amat
terus ayah mak aku bwk g hospital tawakkal*tawakkal je lah,check2 sume n ade nurse laki tuh letak sejenis alat pistol at kepala aku,aku dah cuak dah,rpe2nye alat utk menegesan demam lah,haiyaa,

then die bg ubat,lupa plak mntak mc,haiyoo ,*mc tak mc,taknak dtg skola gak
balik drp hospital kul 2 lebih,blik terus mkn ubat terus aku lalok*tdow bgun2 jeh dah kul 5.30 ptg
lama gile tdow *skitkann.. 
HI. HOW ARE YOU? bkn virus tau nih mesti ucapan korang utk aku kan,thanks wehh
*pghahsan geyla

k lah nk chow dulu..ubat memanggil.k salam

p/s : doakan kite sembuh ye wakk ! takmo mkn ubat lagi tersiksa guaa

No comments:

Post a Comment