Thursday 28 July 2011

ngaum~ harimau MALAYA

Assalamualaikum

yoyo wassup yo.. dah sihat ke ain? dahh 75% lahh,tp tekak still rock bebeh,mynose full with ........
ok ,taknak cerita pasa tuh okayy,sekarang nih bak mai sini cek nk cita at hampa suma..
MALAYSIA vs SINGAPURA bebbbbb!
actually aku taknak tengok pon,aku bkn hobi menonton pon,tp disebabkan si KP td text kate kat aku yg die tengok bola, aku pon kengkabut amik remote TV hamik kauuu,bola lahh
first2 terpampang muka si safee sali,hamboi ,iras pakcu aku lahh wehh,tp yg aku tau aku carik sorang jeh
abe KHAIRUL FAHMI  pewwwiit !
jyeahh,walaupon kau sudaa ade gelfren,tp aku kesah hape,nk kau jugak ! *dahsyat nih

ceh~ sambil ber mcg nan si KP nih n smbil membuat homework add math nih.smbil terkial kial mencari kertas graf nih,*tak jmpe2 smpai skang..masih lagi tonton BOLA,malaysia wehh
tp yg aku kelakarnye,ade ke ptut singapura amik pemain yg iras2 MR.BEAN,aduhh pecah perut aku tengok.
then yg aku pling annoying gelagela ialah apabila,pemain singapura nih sikit2 tumbang,haiyoo,ni macam pon ada ka?
tp yg WASALUTSAMALU
ialah apabila ramai penyokong kite dtg kat stdium,kawan aku pon pergi.npe tak pegi ain?
camne nak pegi ..nk jge anak2 lagi,suami aku lagi..sebok lah,,*tiputipu
akhirnye sape menang pon aku taktau,*td gebang jeh tengok bola , yelahh weh,dah malam,mak aku pon da bising,sbb aku tak abih2 gelak cam org gile tengok bola tuh,bkn ape,aku tengok MR BEAN men bola,
HAHAHHAHAHAHAH

  
yg merah tuh aku punye,,

haha,,aku pon nk tdow nih,kbye,

p/s : OLEY OLEY MALAYSIA BOLEY

No comments:

Post a Comment