Monday 24 October 2011

dear my TTM

Assalamualaikum

checkitout ! who tis guy? yeahh he's my TTM , pandai2 lah paham , kami bestfren dr form one ,n now he's spm candidate !

hubungan baik kami renggang after ade stu peristiwa yg berlaku , scroll down 




after kejadian nih . iaitu aku telah menolak cinta tulus darinya , T_T. die dah kurang calling2 sambil men gitar .die dah kurang texting2 kite .ok maybe die nak fokus for spm kenken, sokayy i paham. 

but now he has a GF yaw 

kau jeles ke ain? aku happy mendengarnye ,tp aku sedih sebab die dah renggang sgt dengan aku , kayy takpe .mengalah nan GF die , but mana janji kau beb , kau kata : "aku tetap lebihkan n sayangkan kau drp girlfriend aku suatu hari kelak , kite kan teman tapi mesra ,aku janji "
yes, mana terbangnye janji kau tuh , ok maybe kau dah segan dengan aku sebab aku tolak kau , but aku still anggap kau kawan .kawan terbaik aku !


INGAT TAK !

first kite kenal mase tuh aku form one n kau form two , kite selalu gaduh kan , tak sama pendapat , n kau slalu pggil aku budak , mentang-mentang aku junior setiausaha kau kankan !
second is kau ucap selamat tinggal sebab kau nak pindah ke muadzam syah ,mse aku form 3 , itu pling sedih , 3 hari aku nangis tauu ! serious ! 

third, kau kata kau nak pindah balikk kan , aku dah happy gilegile , last2 kau pindah kajang ke smk bandar baru sg long kan, ok sedih balik , tp kau ilangkan sedih aku tuh dgn kol setiap malam sabtu di atas bumbung bersama adik kesayangan kau ADAM , yg aku pnah suka dulu, hehe , terubat sedih nih haaa

tp semua tuh dulu ! before kau ade gf , n now kau dah jumpa gadis semasa di kajang kan yg lebih lawa .op coz lah lupakan kite yg tak seberapa nih , tp aku tetap bahagia beb asalkan kau bahagia :)

ingat janji kau beb , kite teman tapi mesra forever!

*aku tak harap kau kol n mcg aku macam dulu , sbb now kau kan kne lah layan gf kan ,itu lebih penting,but yg pling penting ialah spm :) kau dah janji kan nk bawak aku tengok wayang nan kereta kau kankan ^^ hihi.
#die ken dah ade lesen#

kak NADYA ,jaga abg alep kite elok2 tauuu :)

p/s : beb kau kawan dunia akhirat guaaa , seriously beb ! kau lah atuk,beb,abg,pakcik aku !


No comments:

Post a Comment