Thursday, 3 November 2011

Abuela ?

Assalamualaikum

ABUELA?ABUELA?
mesti tertanya2 amendelah ain merepek sensorang nih ,ini semua sbb Abu dgn ela lah nih, gabungkan abuela .haaa pening @_@
camnih cerita nye, aku tukar display name kat pesbuk ,dari nurul ain kepada ain abuela .kenpa ain kenapa? takde pe. sebab saja je. hehe,lgpun ade makna,kalau nk rhoyak sini malu lah,pndai2 tanya org tau ^^

tp nape ramai sgt yg pelik n tanya2 ek?sama ada kat pesbuk,kat sekolah , lol

kawankawan FACEBOOK






yang tak tahan tuh ,banyak beno kata pelik? takdelah pelik mana pongg, abuela lah pulak,hehe

kawankawan SEKOLAH

sarif : hai abuela :)
me : mana kau tahu?
ariff : cik abuela !!
me : buat muka annoy -..-
hizkia :abuela lah pulak ><
me: macam penah mkn kaki je?
fana:Abu o abu !!
me:jangan smpai makn nasi guna straw!!
Khalaf :abuela? die bukan erra fazira ke?
me: sengih sorang2,hihi

lol, semua sebok pggil abuela ek ,ish3, pggil ain je lah. smpai cikgu pon dah pelik, haha,menjadi isu plak nama bru aku tuh, kehkeh

hohok , *jgn pggil abu , kalau ela takpe. haha

p/s : abuela (spanis) pandai2 lah translate sendiri :)

2 comments:

  1. Hahaha.. Abuela tu ape,kak Ain???
    Kalau sye, saye pun cakap pelik ,kak..
    Huhu.

    ReplyDelete
  2. hahha , tuh bahasa spain. just google translate je:)

    ReplyDelete